Ännu en jul över =)

Jaa då var en jul över men det var ju 2 dagra sen :) På
julafton var vi först hemma och sen åkte i som vanligt till
farmor och farfar. Vi tittade på kalle, åt och öppnade paket.
Inte jag för vi öppnar jämt våra på morgonen men små
kusinerna gjorde det. Sen fick farmor och farfar tavlan som
lina, jag, hanna och björn hade tagit. Ett kort på oss fyra.
hon blev jätterörd :) Va där till halv tolv sen åkte vi hem igen.
Men innan vi åkte hem så spelade vi några omgångar
rumpingis, lr heter det rundpingis? iaf som vi alltid gör :P haha

Igår så låg lina och jag i soffan hela dagen och på kvällen
kom hanna och björn hit. Våra kusiner ;) Vi spelade tv-spel,
alias och tittade på madagaskar. Sen åkte dom hem och vi
gick och la oss.

Idag har jag inte gjort så mycket men sen ska nog jag och
pappa ut och åka skidor :D

Årets julklappar:

Kudde
4 tjöjor
bh
trosor
2 vaser
stenar och ljus till vaserna
hårsaker
en tavla som min syster hade gjort
pengar
chokladbok
godis
ett armband
berlocker
vänner säsong 7 och 8
tofflor
mysbyxor
bestick
kanske nått mer men kommer inte på nåt mer nu ;)

ni få som läser min blogg, vad fick ni i julklapp? :D

<3

Kommentarer
Postat av: Vendela

Haha,trodde först du skrev rumppingis...Tänkte väl vad det var för nytt...hiihi!

Hoppas på ett Nytt härligt år!(kan det bli värre än det förra??)

Ha de' bra!

2010-01-04 @ 15:19:56
URL: http://cherryize.blogg.se/
Postat av: Henrik

Hej,



Jag är intresserad av att köpa ett blogginlägg på din blogg. Inlägget kommer innehålla en liten paragraf med några enstaka länkar till vårt poker community. Hör av dig om du är intresserad till: [email protected]



Hälsningar,

Henrik

2010-01-05 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0