Skola :)

Torsdag idag och imorgon är det fredag då är det helg och då är det lov :D
Skola idag, Va väl som vanligt, dagen började matte där gick vi igenom provet som
vi gjorde igår. Fick 25,5 och det var ett MVG :D :D så dagen började väldigt bra
för min del. Sen var det tyska med Ursula, vi tittade på en film om isbjörnen Knut.
En väldigt söt isbjörn :)
Syslöjd efter det, där vi virkar. Mina tofflor börjar också se ut som ett par tofflor.
Så det är bra, efter tofflorna ska jag göra en klänning :)
Maten idag var inte så god så jag åt typ fem mackor, de va gott ;)
På idrotten så hade vi fritt val och vi spelade rundvollyboll, vollyboll, kocka(stavning?)
De va kul och sen var det arbetspass i en och en halv timma. Inte så kul men
det gick bra. Satt och jobbade engelska hela lektionen.
Gick hem och åt och sen åkte jag, Lina, Tobias och pappa och spelade bowling.
De va kul men de gick verkligen inge bra för mig. Jag förlorade så nu är jag skyldig Tobias
en hamburgare ;)
Sen har jag virkat och försökt att plugga SO inför provet imorgon. Har gått sådär. Hoppas
att provet är lätt, kan typ ingenting.
Nu ska jag gå och ta något att äta och sen blir det kudden  :)

Ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0