30/1

Gårdagen;
började vid åtta med matte ingen rolig lektion sen va det språkval gick väll bra, hade gramatik och
så gjorde vi något mer som jag inte kommer ihåg. Efter det va de slöjd, satt och virkade på mina tofflor,
ska försöka hinna lite under helgen, sen lunch med PIZZA :) hihi väldigt gott. Sen hade vi idrott, egna bollsporter,
jag, becca, mi, marcus, jonatan och martin va i en grupp, det va ungefär jag och becca som gjorde nåt.
dom andra sprang runt och lekte, kom på en sport, får se hur de går med den.
Sen åkte jag in till örebro med min syster, först lager 157 och sen marieberg. köpte lite och åt, sen blev
det att åka hem och titta på handboll och plugga.

dagens köp;
en tjock tröja
ett par mjukisbyxor
två linnen
underkläder
två tunikor
väldigt nöjd :)



Dagen;
fredag idag, väldigt skönt :) tar väl dagen lite snabbt, svanska, so, no-prov, lunch, musik, mentorstid
och sist matte. förstår inte hur man kan ha matte sist på dagen en fredag. gick hem och åt lite, åkte till
bowlinghallen med far och spelade. gick åt skogen sen åkte vi till farmor och farfar och åt, fikade och
spelade kort. nu sitter jag här och ska gå ner och ta ut kakan ur ugnen.

hade bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0