ny blogg :)

Hej hej :)
Verkar som de flesta har skaffat blogg så då kan ju jag också göra det ;) kommer nog inte gå nåe vidare bra men kan ju alltid försöka.
Har varit i skolan idag å dagen började med matte och sen tyska, två riktigt sega lektioner. Sen blev det roligare med slöjd, vi började virka idag, ska virka ett par tofflor till mammsen :) Efter slöjden blev det mat å sen idrott. På idrotten hade styrka, inge kul med bra xD sen va de arbetspass i 1,5h. de va verklige inte kul :P men sen va de å gå hem :D
Kom hem, åt lite och sen la jag mig i soffa å halv sov ett tag :P å nu sitter jag här :P
Bara en dag kvar sen är det helg :D inte så mycket ledigt, jobba lördag å match söndag, men pengar är kul och då blir det kul att jobba :P hihi

vet jag är inge bra på att skriva men til

Kommentarer
Postat av: carrobarro :)

kul att du också skaffat blogg :)

2009-01-15 @ 20:02:08
URL: http://svartpepparx-blogg.se/carrolinebe
Postat av: jessica

Ohh vad roligt nu är vi många som har blogg :D kram,kram =)<3

2009-01-15 @ 20:58:19
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0