Dag 8:)

De sju inläggen om min tid på sjukhuset.

Dag åtta :)

Natten har varit HEMSK!!! Vaknar snabbt efter att jag har somnat.
Har jätteont och det ger sig inte. Får smärtlindring och somnar 5-10
minuter och sen vaknar jag igen. Hela natten är så. Får morgon
medicinerna och sen sover jag till sju. Vid åtta kommer sjukgymnasten
och pratar lite och sen tar vi en promenad och går i trappor. Det går
bra och han och doktorn tycker jag kan åka hem imorgon :D. Lägger
mig igen och är rättså trött då. Somnar ett tag och när jag vaknar är jag
helt övertygad om att det än nästa dag. Men med lite övertygelse från
mamma så går jag med på att det är tisdag. Moster kommer ett tag och
har med sig jordgubbar, mums!! Äter pannkaka till lunch idag med och
på eftermiddagen pratar vi med smärtsköterskan. De höjer dosen med
smärtlindring till 15mg oxycontin. Dusch och ombäddnig idag med.
På kvällen åker mamma hem för att min syster tar studenten imorgon och
moster stannar hos mig. Drar den sista slangen på kvällen och lägger
om såret. Får reda på att jag ska åka liggande transport hem. Det var först
bestämt att jag skulle flyga men de ville inte Örebrolänslansting betala
trots att det är billigare än ambulans. Natten är rätt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0