HEMMA!!!!

Äntligen :D
Är hemma nu eller jag kom hem i onsdags men har inte haft
ork att skriva.  Operationen gick jättebra och allt efter med.
Opererades i onsdags och det dygnet låg jag på iva. Det jag gjorde
det dygnet var att försöka sova och spy. Spydde galla i ett dygn,
inte kul!  Sen fick jag komma tilll avdelningen och där låg jag i en
vecka. Började gå i måndags tror jag.
Transporten hem var en av de värsta saker jag gjort i mitt liv. Liggande
transport var det i 18mil på en slingrig väg. Madrassen var hård och
obekväm och jag trodde jag skulle spy. Tillslut kom jag hem och då¨
var det folk i hela huset för min syster tog studenten då. Grattis till henne!

Nu har jag legat i min säng nästa konstant sen jag kom hem. Är på
toa ibland opch sen ibland går jag ner och tittar lite innan det känns som
om jag har sprungigt ett maraton. Blir trött av att bara gå till datorn och
sitta här i typ fem minuter.

Nu ska jag gå och lägga mig igen och titta på tv och sen blir det att titta
på handboll !

<3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad bra att operationen gick bra! :)



sv; Jaha okej :)

2009-06-13 @ 15:13:28
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att det har gått bra!:)

2009-06-13 @ 16:00:11
URL: http://carlstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

va roligt att operationen gick bra, varför skulle du opereras?



Sv: Tack så jättemycket,

allt bra?



Kramis

2009-06-14 @ 10:22:52
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0