Handboll, Örebro och Handboll :)

Hejsan :)

Idag har det varit en kul dag. Gick upp vid halv nio och gjorde mig
i ordning. Åkte vidare till bergslagshallen för att spela match. Idag
mötte vi Helton vit. Det brukar vara lika med stor förlust. Men idag lyckades
vi med något roligt. Vi spelade som aldrig förr. Vi hade ett jättebra försvar
spel men gick lite trögt framåt men ihalvlek så ledde vi med 6-5 :D
Men vi tappade lite i början av andra halvlek men vi hängde med ändå.
Men tillslut förlorde vi med 10-14. Vi är jättenöjda och imorgon är det
match mot Grums borta.
Örebro var nästa på dagen. Vi åkte och åt på The Planete och sen gick
vi en stund på stan. Hittade ett par gråa jeans shorts.
Sen åkte vi vidare till idrottshuset för att titta på handboll. Líf Lindesberg-
Ystad IF. Självklart hejade vi på Ystad för min kusin spelar där men
dom förlorade. Inge vidare spel från något av lagen men ett väldigt
tryck var det i hallen.
Nu sitter jag här och ska gå ner och äta och umgås med min moster
och Sulo som är här.


(Jag som äter spagetti :)

Ha de<3

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack :)

2009-03-07 @ 19:49:50
URL: http://fritzaa.blogg.se/
Postat av: JESSICA

hihi söt bild^^

2009-03-07 @ 23:11:15
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sötis!

2009-03-09 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0