Tisdag :)

Hallo :)

Skola idag som vanligt. Vill oxå ha prao lr varför inte lov?! ;) hihi.
Dagen har varit lugn, började med idrott idag. De va väll kul men
kunde ha varit roligare. Sen va det arbetspass och träna inför hkprovet.
Det hade vi efteråt. Det gick mycket bättre än vad jag trodde det
skulle göra :D Sen åt vi hamburgare och efter det va det SO, roliga
lektioner;) lr hur Becca? ;)hihi
Resten av skola dagen var inte så interesant så orkar inte skriva om den. 

Efter skolan åkte jag, Lina och mammsen till Degerfors och hämtade Linas
balklänning. Så fin!!! längtar tills jag tar studenten, bara tre år kvar ;D
Nu har jag ätit och fikat och ska snart gå och lägga mig.

Ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0