Trötter :)

sitter här och somnar snart, funderar på att ta med mig
datorn till sängen i stället lr kanske läsa en bok.
Har precis ätit lite makaroner med philadelphhiaost, va
väll sådär hade förväntat mig mat efter träningen.
träningen gick bra, vi tränade nästa bara skott idag. För
ovanlighetens skull så tränade jag kant i stället för mitt
9:a som jag alltid spelar.
I helgen är det seriepremiär för "mitt" lag. Dom möter
Kil hemma, ska bli kul att se :D men hade hellre varit på
planen.

näe nu blir de att hoppa i säng, börjar ju 9 imorgon med
handboll :)

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: L i N A .

Allt bra idag ? :)

2009-10-09 @ 22:13:21
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0