Skola =)

Sitter i skolan och har religion. Vi ska skriva ett arbete om hinduism och några olika sekter. Inte allt för kul men de är bara att göra det. Min dator krånglar så jag gick in här och skriver lite + att denise ville att jag skulle uppdatera.
Min vecka en så länge. Måndag var jag till bergslag och dömde lite handboll och sen pluggade jag till historiaprovet. Tisdag spelade vi match mot killlaget. Vi förlorade "bara" med 18-8, men vi skyller på att de är större än oss. I onsdags gjorde jag verkligen ingenting!! Idag vet jag inte vad jag ska göra, de är ju ingen träning så jag kanske ska ta och åka till dfs och springa lite orientering. Imorgon är det valborg, har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra än men får se vart det bär. Sen i helgen är min syster hemma så ska väll umgång lite med henne.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0