2010-08-05

Inte tätt mellan inläggen känner jag :)
Har varit i Lidköping hos min moster mellan måndag o onsdag.
Vi va på stan en dag... hittade rätt mycket för att inte ska ha nått! :D
Ett par skor, två t-shirts, lite smink o trosor :)
Kom hem igår o gjorde inte så mycket mer än att titta på film.
Idag händer inte heller så mycket mer än att packa.
Imorgon åker jag till Mariestad för jag ska tävla lördag morgon.
Det är U10-mila vi ska springa, en orienteringsstaffet.
Sen på lördag åker jag till Vintrosa o tittar på handboll.
Söndagen blir de BEACHHANDBOLL CUP!!! :D:D
Så jävla kul ska de bli!!! O bästa lagen blev de!!!! :D:D:D

bild i repris, vintrosa för 2 år sen.


PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0