2010-08-09

Igår va de Vintrosa beachhandbolls cup.
Fan va kul de va!! 6 matcher blev det sammanlagt.
Vi hade hoppats på 7 matcher men de blev bara 6.
Vi åkte ut i semi men de va bra ändå.
De bästa vi nånsin  har kommit i den cupen.
Vårat andra lag åkte ur i kvarten o killlaget med.

Sista matchen,, fan va vi kämpa!
Vi förlorade båda havlekarna men vi gav inte upp!
Fick matchens lirare den matchen så de va ju kul!

Men nu har jag ont i HELA kroppen, blåmärken o träningsvärk.
Känner mig helt totalt handikappad.

Idag ska jag försöka träffa mina kopisar en sväng.
Har inte träffat dom sen PIP.
Men vid 4 kommer handbollslaget hit o grillar.
Så får se om jag hinner träffa dom.
Men de hoppas jag verkligen att jag gör!!

(bilder kommer)

PUSS<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0