blir snart galen!!!

Religion måste vara det värsta ämnet som finns! Allt låter som ett påhit, ni som är troende jag repekterar att ni tror på det ni gör och att ni lever som ni gör, men jag fattar det inte! Om allt de där kunde hände då, varför händer det inte nu? Varför kan inte jag flytta på vatten, prata med en brinnande buske eller att Gud pratar med mig?
Har ett hemprov på judendomen och den första frågan är "Beskriv den judiska historian i korta drag som är så viktig för judarna". Till en början, vad hade Isak för betydelse? Vad hände efter att Mose hade lett dem ut ur Egypten till Israel/Palestina? (vet inte vilken som är för judarna och vilken som är för Islam) Vet inte hur jag ska kunna få ihop detta till på onsdag, någon som är väldigt bra på judendomen? (a) haha

BLIR SNART GALEN!!!

.

Kommentarer
Postat av: PerNilla

Helt ok dag men är lite trött nu så blir läggdags tiidgt ikväll...

2010-02-09 @ 18:07:44
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0