Då var skolan i gång igen!

Orkade inte skriva något igår, men igår var det första dagen i skolan efter lovet. Gick väldigt bra, hade matte 8-9, sen håll så denise, jossan och jag gick hem till Annie och åt jordgubbskräm =) Sen tillbaka till skolan för att ha klassråd i en kvart och efter det var de lunch. Dagen avslutades med bild och historia.
På kvällen var det träning. Allt kändes bra och allt stämde förutom att när vi väl spelade så kom vi aldrig till avslut men vi spelade så fint och vi skyller på att vi var en man mindre =)

Idag var de gym mellan 9.30 och 11. Gick bra man var helt slut i armarna efter två dagars handboll. Tog bussen hem och gjorde mig i ordning och åt. Gick ner till skolan och hade matte, religion och engelska. Gick bra fick reda på att vi har prov i engelska om typ 3veckor. Usch, gillar inte engelska!
Ikväll blir de nog att baka lite kladdkaka och plugga om jag orkar. haha, mitt starkaste gibit är inte att plugga ;) Men det går att få bra betyg ändå! Plugga aldrig i datakuskapen men fick MVG ändå. Det kallas att fjäska :P Nej då lite pluggade jag allt. Ska skriva en uppsats i idrotten om ergonomi. Fattar inte varför man gör det i idotten när man kan välja till ergonomi som kurs :/ men men bara att gilla läget!

Nu ska jag äta lite och sen baka, kyss<3

2dagar kvar! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0