Helt slut!

Jag är verkligen helt slut. Har tränat varje dag den här veckan. Måndag handboll, tisdag handboll, onsdag gym och idag torsdag handboll. Imorgon är det spinning med skolan. Fast det är inte lika jobbigt som de andra passen jag kört.

Idag började vi klaockan 8 med labb. Skulle mäta eller se försurningar. Nåt sånt var det. Efter de va de religion. Det är tur att vi har den läraren vi har annars skulle religionen vara så tråkig. Hon drar sina torra skämt som man skrattar åt. Jaja lektionerna går iallafall snabbt. Sen hade vi hål så vi gick hem till Annie och gjorde pannkakor med sylt och glass. Va där tills vi började igen 13.40. Matte en timma, fattade ingenting men tillslut ramlade poletten ner. Vädligt simpelt var det, haha. Svenska fick avsluta dagen i skolan, inget vättigt alls belv gjort, men men sånt händer.

Följde med Annie hem en stund innan jag gick hem och åkte i väg till träningen och tränade. Asså kan inte säga att det varken gick bra eller dåligt. Vissa stunder funkade allt och andra funkade ingenting. Hoppas de går bättre nästa veckan.

Imorgon börjar dagen som jag nämde med spinning en timma sen är det helg! =D Mamma och jag ska och handla på en gång och sen ska jag hem och packa för oslo. Allt som ska med är till min syster, typ två-tre saker är till mig. Om jag skitar ner mig kan jag ju alltid låna kläder av henne så känner inte att jag behöver släpa på något extra.



nu blir de sängen, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0