Jobb(ig) dag =)

Idag har jag jobbat hela dagen i bowlinghallen. Det var inte så mycket folk så tiden gick väldigt segt! Men det gick ju rätt bra ändå tills jag och Daniel skulle plocka ner alla julsaker. Vi viste inte var någonting var och var nånting skulle. Men efter många samtal till Peter så löste sig allt. Slutade vid 18.00 och efter det har jag ätit och tagit det lugnt.
Just nu sitter jag och pratar med min syster via msn. Och nu har vi beställt biljetter till Norge-Sverige (handboll) i Oslo nästa helg. Är lite nervös för jag ska åka tåg till Oslo själv! Men hon lovade att möta upp mig på Centralen. Snäll hon är =) hihi Så nästa helg blir att spenderas i Norge :)

Nu ska jag hjälpa pappa med att göra glass och sen klockan 21.00 är det Wallander på Canal +.

pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0