Nytt rekord ;D

Kom hem för att tag sen, har varit till bowlingahallen med
mor och far och spelat lite. Mamma vann jag över, hade blivit
väldigt sur annars, haha, men pappa är de inge kul å spela
mot för han vinner jämt. Men de borde han göra med tanke
på att han spelar i elitserien. Men själv slog jag rekord i dag
med 30 poäng. Så nu har jag 195 som rekord :D De gjorde
min dag lite bättre ;)
Fick även reda på att jag skulle jobba på söndag mellan 11-18.30.
De ä inga matcher eller inget bokat, så de blir en lugn dag.
Men de blir de säkert inte, för de brukar inte vara de när jag
och david jobbar :)



Nu ska jag åter gå till tv:n och ladda för handbollen ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0