Tankar kring Osloresan =)

Ligger i sängen och ska snart sova. Mitt internet kronglar så kan inte spela spela med Annie på msn :( Men men, så är livet. Min syster håller på att skicka vänner avsnitt till mig så jag har något att göra på tåget upp till henne. Börja bli nervös inför resan. Ska åka tåg helt själv till Oslo. Jag åker nästan inte ens buss i Karlskoga själv. haha Men hoppas att de går bra! Pratade med henne förut och fick en lista med saker som jag skulle ta med bla. popcorn, chips, godis, spel, tv-spel... jaa ni hör själva hur de låter och sen kom jag själv på en sak som jag ska ta med till henne fast de skriver ja inte här för då kanske hon läser det ;)
Men ser fram imot helgen! Har inte träffat min syster sen förra söndagen, visst det är bara en vecka. Men förut umgick vi nästan varje dag med varandra! Förutom att träffa Lina så blir de ju handboll. Norge-Sverige spelar i Oslo så de kom  vi på att vi skulle se. Pappa va så snäll att han bjöd på biljetterna till matchen :)



Nu ska jag stänga av, sweet dreams! <3

Kommentarer
Postat av: lina

love you siss<33

2010-01-13 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0