Vårkläder =)

Har suttit och tittat på kläder till våren. Mamma och jag
ska snart beställa från Ellos och har hittat en hel del till
våren och sommaren. Men även på andra ställen. Har
kommit på massor av saker jag vill ha.

* Jeansjacka
- nån som hittat nån snygg?

* Skinjacka
- samma här, nån snygg?

* Gladiatorskor
- samma igen, några snygga?

* Mörkblåa tygskor

- sånna jag har fast blåa.

* Strandklänning, fast vit.


* Klänningar, bla denna.



* Bikini


Kan hålla på ett tag så de där får räcka för nu.

(klicka så blir bilderna större)

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: tack så mkt :)

Just nu så gör jag gratis designer men man vet aldrig om jah kommer börja ta betalt men just nu är det gratis iaf :P

2010-01-07 @ 09:33:51
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0