Wiiiiieee :D

nu har jag städat, lagat mat, diskat, burit in ved, eldat och
tränat sjukgymnastik. Visst är jag duktig? hihi. Nu ska jag äta
och sen väntar jag bara på att träningen ska börja och de
är 18.30. Ska nog slå på en film för att fördriva tiden.

Igår så spelade jag handboll för första gången på 7 månader!!!
Jag spelade inte för 100% men kanske 90%. Känslan att vara en
del av spelet, skjuta och få ta i i försvar och inte behöva flytta
på sig. Nu känns de verkligen som jag kan få spela den 6 februari
hemma i bergslag mot Forshaga. Längtar som f*n!
Ikväll blir de träning igen poch jag hoppas på spela idag med! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

sv: Haha jadu jag vet faktiskt inte, dom skulle hälsa på några ;D

2010-01-06 @ 11:56:06
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0