Fredag =)

Sitter och tittar på friidrotts-VM. Precis ätit efter att jobbigt spinning pass med skolan. Tur att det inte blev match i helgen för mina ben har vart helt stumma i flera veckor nu. Men man kanske ska ge sig ut på ett löppass i helgen men får se vad jag känner =) Är ju anmäld till Mellan Göteborgsvarvet, 5,1 km, så bör ju träna upp min kondition för det.
Vid tre ska jag träffa Kajsa som jag inte har träffat på jättelänge nu. Ska blir kul! Vi skulle ta en promenad eller nåt sånt. Och sen ikväll kommer syster och Tobias hem. Ska bli trevligt. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Hade tänkt att åka och titta på när Annie och Emma tävlar men vet inte om jag orkar åka dit till halv 9. Måste sova lite känner jag för på söndag börjar jag jobba 9.
Igår var jag även ute och övningskörde, första gången sen det kom snö. Det gick väldigt bra tyckte jag! Inte ett enda motorstopp lr nåt sånt =)

Nu ska jag duscha och titta på lite mer friidrott =D

Kommentarer
Postat av: Marie

Vart jobbar du någonstans? =)



sv; Okej, då förstår jag!

Hur känns det för övrigt då efter operationen, känns allt annat bra? =)

2010-03-12 @ 19:55:52
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0