Kul men jobbig helg!

I fredags gick jag upp vid halv åtta för klockan nio skulle farmor och farfar komma och hämta mig. Vi åkte in till Örebro och jag lämnade tillbaka kameran jag fick av mor och far. Köpte en Nikon D3000 i stället. Vi gick runt i lite affärer och sen bar det hemåt. Åt på strandkanten och sen åkte jag till bowlinghallen till tre för att jobba. Jobbade med David. Fick mig rätt många skratt under kvällen. Två barnkalas och sen var det tacokväll. Man blir skrämd när man har kalas, just då känner man - jag ska aldrig skaffa barn! Allt rullade på bra och jag gick hem vid tio. Somna på en gång!

I lördags gick jag upp vid 10 och var hemma hela dagen. Pluggade, städade och bakade men mest tittade jag på Vänner. Vid halv åtta tog jag med mig datorn och kameran och gick hem till Annie där även Denise var. Senare kom Jessica med. Vi pluggade lite men mest tog vi kort, pratade, åt onyttigheter och tittade film :) Gjorde även rent Jessicas öron!!! Sen skulle dom följa mig hem men vid halv tolv så bestämde jag mig för att sova kvar. Vi delade säng alla tre + zacki. Men efter ett tag böt annie säng. Sen spammade vi folk med sms, så ni som fick nått för mycket, förlåt! ;) haha Vi somnade väll vid tre nån gång.

Vi vaknade och gick upp vid 10. År frukost i solen med hundarna. Sen gick jag hemåt och mötte upp min syster som har flyttat hem nu :D Sen har vi fixat för kalaset som var idag här hemma. Lite bilder kommer därifrån.

Nu på kvällen har jag pluggat och tittat på handboll. Kiel vann champions league! :D



Helt slut så nu ska jag sova, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0