tjugotredje maj

hemma igen efter en helg i göteborg. i lördags gick jag runt på området och tittade på folk, haha. hur varmt som helst var det, men klagar inte! på kvällen åt vi pizza och jag tittade på handboll på tv.
idag gick vi upp vid 8, åt frukost och åkte till området. gick runt lite där och sen värmde jag upp. startade klockan 11 och var i mål 11.28.40 ;) nådde mitt mål med att komma under 30 minuter. solen var framme idag med, stekande sol och 25 grader varmt, de gjorde det hela lite jobbigare!!

Nu har jag duschat och sitter och tittar på hockeyn.


jag på o-ringen 2007 ;)

puss<3

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

har också kollat hockey :D



Har du ngt tips på någon bra festlåt? Vore sjukt nice om du ville dela med dig:D

http://vadfanskajagheta.se/2010/may/sondag-alskar-denna-laaat.html



Ha det bäst finis (:

2010-05-23 @ 17:51:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0