Roliga saker som förgyller vardagen!

Fan va mycket grus det är här!
Åker på en grusväg. Jessica

Vill du ta på min rumpa?
Ute och går och det är rätt tyst. Jessica

Fan va blött det är!
Badar i sjön. Amanda

Vi går på en stig och
Jessica börjar skaka rumpa.
Ni borde testa det är rätt kul.

När är nyår?
Från ingeting på en lektion. Jessica

Jag har söta kinder.

på tal om ingenting. Jessica

Ta kort på mig när jag är äklig!
Jessica på PIP.

Jessica rapar.
Usch vad äkligt min rap luktar!

Jenny cyklar och hennes telefon ringer.
Jag är ute och cyklar lr haha inte bokstavligt talat lr joo haha.

kolla vilken gangster ja ser ut som med luva på.

under en geografi lektion Jessica

Lina och jag visar våra "nya" målgäst
Madde: Gör ni så där på match tar jag av mig tröjan och ser till att jag får rött kort så jag slipper vara på plan samtidigt som er.

Asså man kan ju lika gärna säga vi potatisen kokar som att vi kokar potatisen.
Erika under handbollsträningen.

Listan kommer uppdateras lite då och då :D haha



Kommentarer
Postat av: Troppan theee BEST

Hahahaha! Fyfan :D tack för kvällen! :)<3

2010-09-11 @ 23:26:01
URL: http://jennytropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0