2011-04-04

Ligger nerbäddad i sängen o myser till Vänner.
Pluggar lite geografi med, känner mig duktig!
Vart i skolan 8-16 idag och sen direkt till körskolan
och var där till klockan 19.
Känner mig ännu mer duktig!! :D
I fredags hade jag min första körlektion.
Rätt så nervöst men nu känns de verkligen som
att jag är i gång med körkortet!
Vill ha det så snart efter att jag fyller år :)
2 månader har jag på mig nu.
Imorgon är det skolan och handboll som gäller.
På onsdag blire Örebro för röntgen.
Hoppas att eller vet inte vad jag hoppas på!
Det blir vad det blir.
Men i helgen bär det av till Sundsvall
med laget för att spela cup!
Kul ska det bli, min sista cup som a-flick :(
Eller min "riktiga" sista gjorde jag ju förra året
men alltid bra när man får dispans (a)
Men nu ska jag lägga bort datorn och sova (a)
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Mie [bloggdesign]

Jag såg på Linda Bloms blogg att du var intressera av ett par Converse :) jag har också blivit sugen på det sedan jag läste det hos henne, kolla in mitt senaste blogginlägg, jag hittade ett ställe där man kan få de för halva priset :) Tänkte bara tipsa dig om det :)

2011-04-11 @ 21:13:56
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0