2011-03-29

Orkar inte skriva ett nytt inlägg så skriver samma här som på min andra blogg.

Då var de till 99% bestämt. Det blir en ny operation. Denna gång blir det en bakre operation = ett nytt ärr. Den här gången sitter ärret längst med ryggraden. Tror det är 5 kotor till de ska operera.Då blir det samanlagt 12 kotor. Inte alls så kul men bättre det än att jag ska ha ont konstant.
Operationen blir troligtvis efter sommaren. Fick bestämma själv och ville ha en riktigt rolig sommar först. Blir ju trotsallt 18 år i slutet av maj. Men vill ha den i augusti / september så jag hinner återhämta mig bra till studenten.
Samma docktor som opererar mig denna gång som sist, Hans Tropp. Det är jag glad för. Känns skönt att ha samma eftersom ha vet hur den förra operationen är gjord och allt sånt. Har även samma smärtsköterska. Även det känns skönt. Då vet hon hur jag reagerar på alla mediciner och att jag spydde som en gris det första dygnet efter operationen.

Ska på två röntgen nästa vecka och om inte de visar nått helt totalt annat så stämmer allt ovan.

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Hej!

Läste ditt inlägg om att du ska opereras i ryggen av Hans Tropp.

Jag blev väldigt intresserad eftersom att jag själv har blivit opererad i ryggen av honom. Är det skolios du ska opereras för, eller är det något annat? Jag opererades nämligen för skolios av Hans i januari 2006, jag fick egentligen inte göra en sådan operation, men jag var tvungen.

Är det något du vill fråga om, eller prata om så är det bara att mejla [email protected]



/ Elin, 18 år

2011-03-31 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0