2012-02-20

Sportlovet är äntligen här!
Men har lika mycket att plugga ändå..
Skriva ett tal, läsa en bok, skriva en bokrecension
om boken, plugga till psykologiprov,
skriva en hälsopedagogikgrej och säkert något mer.
Bokrecensionen skulle enligt min lärare vara
kort och inte så stor.
Yeeey tänkte jag sen fortsatte hon prata.
3-4 sidor minst och ska innehålla inledning,
referat, analys och omdöme.
Det är inte kort enligt mig iaf...
Men som tur är händer det roligare saker med.
Vart i Örebro hos min fina i helgen.
Idag blev det också Örebro fast med familjen.
Blev lite tills jag flyttar hemifrån när det nu blir.
Imorn blire o träffa Kajsa, vilket va
alldeles för längesen sen sist!
Onsdag blire o fira Rebecca som fyller år.
Torsdag hem till Hannis på tupperwareparty.
Fredag-Söndag hoppas jag spenderas i Örebro.
De va de lovet!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Haha,känner igen det där sista "De va de lovet"

Visst gick det fort? Hade inte varit fel med en vecka till...

2012-03-06 @ 15:23:14
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0