Sista lovdagen =)

HejHej =)

Idag var det sista lovdagen innan skolan börjar igen. Det ska bli kul med
ny klass, hoppas den blir bättre än dom andra två jag gått i. Säger som Becca
har alltid oturen med klasser ;) men men. Börjar klockan 10 imorgon med
upprop sen så vet jag inte så mycket mer. De blir nog bra och är väldigt glad
över att jag inte behöver gå dit själv. Har ju Jessica, Jossan och Jennifer. Lite
synd om Becca tycker jag alltsom måste gå själv, kommer sakna att gå i samma
klass som henne, har gjort de i hela 10år.  

Idag blev det att gå upp vid niop och klippa grannens och våran gräsmatta. Lina
och jag hjälptes åt så de gick rätt snabbt. Duschad och gjorde mig iordning och
åkte och handlade till bakning och lite ifrån apoteket. Hem och gjorde mat och åt.
Det blev potatisgratäng och grillade kyckling. Efter det blev det att baka muffins
med glasyr, mums!! Resten av dagen har jag städat lite och bara tagit det lugnt.
Ska snart gå ner och titta lite på friidrotts-VM och sen blir det sängen.

<3

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh vad du är duktig då! :D

Jag jobbar hela dagen, så det är bara att fortsätta. ^^



Händer annars idag då?

Puss

2009-08-21 @ 14:40:12
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Becca

Det är jättekonstigt i skolan utan dig!Man är ju van lix:):/<3

2009-08-22 @ 13:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0