Dag 5:)

De nio inläggen om min tid på sjukhuset.

Dag fem :)

Får mediciner vid fem och sen sommnar jag om till åtta och
då är det CPAP. Lägger om förbandet på ryggen och dr.Peter
kommer in en sväng och pratar. Han och Hans utförde operationen.
Är uppe och står och trampar lite och de bäddar om i min säng.
Äter lite pannkaka men det är vidrigt så jag fortsätter att dricka
näringsdryck. Pratar lite med mina mostrar i telefonen och även
med min syster som kom hem från Ayia napa idag.
På kvällen tittar vi på Sverige-Danmark i fotboll men Svarige förlorar.
Jag är uppe och står igen och lite CPAP. Får även höra att jag är
smidig. Har aldrig fått höra de i hela mitt liv och nu är jag opererad,
hihi. Natten är väldigt lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0