Regn och mera regn!

Sitter här nu efter en rätt så händelserik dag, om man tittar i mitt liv.
Vaknade av att min syster kom hem och då gjorde vi oss i ordning
och tog en promenad till apoteket i vårat fina regnväder. Jag köpte lite
mer panodil, har ätit upp två storpack nu. De är sammanlagt 200
tabletter på fyra veckor
. Låter som jag är tablettmissbrukare eller nåt
liknande, men ni kan vara lugna min doktor har sagt att jag ska äta
så mycket.
Sen gick vi vidare och handlade lite och sen gick vi hem och gjorde mat.
Pappa kom hem och sen åkte vi och handlat och hämtade ut ett paket
på posten och sen vidare till moster. Hälsade på den kattungen som
var kvar och vi lånade med oss en motionscykel hem. Nu kan jag träna
lite iallafall :D
Sen har jag bakat chokladmuffins med choklad glasyr, mums!
På kvällen har jag bara tagit det lugnt och tittat på tv, ska snart gå och
lägga mig för imorgon blir det att åka till Örebro och shoppa :D

<3

Kommentarer
Postat av: malin

jah, okej ;) mys!

2009-07-09 @ 22:57:58
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0