Svar på frågor :)

Vad gör du om 10 år?
sv: Föhoppningsviss är jag klar utbildad ekonom eller något liknande
och har flyttat till en större stad. Men om man bara ska drömma
så har jag flyttat utomlands och är rik ;) hihi

Favorit tv-program?
sv: Måste nog bli Vänner och 2 ½ men :D

Hur länge har du bloggat?
sv: Sen i januari

Vad fick dig att börja?
sv: Många kompisar hade bloggar och jag hade inte så mycket att göra :)

Vilka bloggar läser du dagligen?
sv: Kenza och mina kompisars. Sen är det väldigt varierat.

Finns det något som du absolut inte kan skriva om på bloggen?
sv: Sånna saker som är för privata. Skulle kunna skriva om privata saker men
jag har en gräns och den är nog rätt låg ;)

Vad gör att just du fastnar för en blogg?
sv: Det är kul att skriva och så om inte så viktiga saker och folk läser. Att underhålla
på ett lätt och egentligen tråkit sätt :P

Hur gammal är du?
sv: Jag är snart 16år :)

Vad ska du gå/går du för gymnasium och vilken linje?
sv: Jag ska nog gå Walther´s gymnasium med sam ekonomi.
Walther´s är ett idrottsgymnasium.

Vad gör du på fritiden? :)
sv: På fritiden spelar jag handboll, är med kompisar, bakar och shoppar :)

Har sett i nåt inlägg att du jobbar, vad jobbar du med? :)
sv: Jag jobbar i en bowlinghall och där står jag i kassan, fyller på varor och dyligt :)

Har du pojkvänn? :)
sv: nepp

Kommentarer
Postat av: jossan

Härligt! :)

åh, vänner & 2½ men, äälska :D

2009-03-26 @ 21:06:58
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0