Alla helgona lr halloween!

jag säger nog alla helgona för att jag inte är ett sånt stort
fan av halloween och allt runt omkring det, att vara utklädd
hör inte till det för det är kul i viss mån :P på alla helgona
ska man enligt mig vara med släkten, gå till kyrkogården
och tända ljus och umgås. men så såg inte min dag ut.



vaknade imorse av att min syster som är 19år hoppade i min
säng. till slut gick jag upp och åt frukost. städade mitt rum.
höll min syster sällskap när hon övade att gå i högklackat,
gick även jag lite. hjälpte pappa att måla lite inne i hallen.
tittade på handboll, sverige-tyskland blev 30 lika. målade lite
till. nu kommer nog det mest intersanta på hela min dag. va
ute och övningskörde för andra gången. åkte bort till nobel-
parkeringen och körde runt lite men det tröttnade pappa på
så då fick han mig att åka ut på vägen, va LIVRÄDD!!! men
det gick bra, åkte till kilsta och åkte runt där lite och sen tillbaka
till nobel och hämtade lite och sen hem. efter väldigt många
motorstopp var vi hemma.

nu på kvällen har jag varit hemma men mamma och pappa, ätit
lite och tittat på film, men även försökt att lösa en rubisk kub. gick
en gång men sen ville det inte mer =)

ni som läser får stå ut med att min text är i nästan punkt form men
kan inte skriva annars :P hehe

nu ska jag titta på lite one tree hill och sen sova!
Godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: jessica

haha du är inte den enda som får kärringstopp :D

2009-11-01 @ 18:12:37
URL: http://carlstrom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; åh, hur mycket kostade den? :D

Vill också ha hihi :)

2009-11-22 @ 22:40:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0