-----------------------

Började dagen klockan halv 10 med att baka kladdkaka, vet inte riktigt varför men var sugen på de, haha.

Kom hem från stan för en stund sen. Hittade ett halsband, lr en kedja med tre ringar på. 29 kronor för det, helt okej =) Har precis ätit lite mos och korv, inte det godaste men var ju hungrig ;) Nu ska jag byta om lite för att åka till sjukgymnasten och få ett nytt träningspogram. Måste även höra lite om vad som hänt med min axel. Åkte i backan för 2 veckor sen och den gör fortfarande ont. Hoppas hon kan säga att det inte är någe farligt!!

Nää nu måste jag lägga ifrån mig datorn och bya om ska ju vara där om 30 minuter :)

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0