Lovet började ju bra :/

dagen började bra när jag 12.25 klev på bussen mot Oslo. Men sen blev de sämre. Efter karlstad började jag må illa och så. Men täbkte att de går väll över, en lite stund senare ringar jag mor. Då är jag illamående, kallsvettig och mår pyton. Så pratar med busschafören och vi möter snart en buss som ska till Stockholm så jag skulle kunna åka med den. Straxt innan Årjäng möter vi den och jag är på väg hem igen.
Nu ligger ja i soffan och mår mycket bättre än förut men inte bra. Så 5 timmars bussfärd till ingen nytta. Funderade på att åka upp imorgon men då blir de dit å så hem på söndag för på måndag ska jag ha hand om småbarn som ska testa på handboll :)
Men får se vad som händer ihelgen i stället, ska kanske laga mat med några kompisar från 9:an men får se vad jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0