Sista lovnatten :/

Jaa, imorgon är det sista dagen på lovet och sen är de skola igen. De ska ändå bli skönt, blir tokig när jag inte har något att göra. Eller egentligen skulle jag kunna plugga, träna och massa sånt men det är jag för lat för. Men men, två kurser är nu avklarade i ettan, datakunskap och matte A. Det är bara nationella proven i matte A som ska göras. Vi har typ inga lektioner fast vi går 8-16 = massa hål = massa inlämningar och prov.
Så sista natten nu på lovet ska jag försöka titta klart på Vänner säsong 10. Får se hur jag lyckas med det. Det är ju några avsnitt på en säsong.
Imorgon är det match hemma mot forshaga. Det var den här matchen som jag hade hoppats på att vara tillbaka till och det är jag. Fast den skulle egentligen ha varit 6/2 men blev flyttat till imorgon. Helt okej för min del att den blev flyttad. Nu ska vi vinna!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0