24 januari!

Påhittig rubrik va? :P haha


Blev väckt av att jag fick sms av Amanda och de va tur annars hade jag fortsatt att sova ett tag till. Ska snart äta frukost och sen göra mig iordning för att åka till bergslag och sitta i seketariatet när killarna spelar. Eftermiddag/kväll ska jag försöka plugga. Skriva klart ergonomin, titta igenom min krönika, fortsätta på historia arbetet oh börja med tyska uppsatsen. Om jag hinner ska jag även titta igenom religionen och börja skriva på den. Det är sjukt mycket nu! Krönikan, ergonomin, tyskan + matteprov är det denna vecka. Historian till veckan efter det och religionen till veckan efter det ;) Det tillkommer säkert något mera.
Varför göra man inte klart sakerna direkt när man får dom istället för att spara dem till sista dagen? Är det bara jag som gör så? 

nu blir det frukost! puss<3 

Kommentarer
Postat av: jessica

haha du är inte ensam jag lovar ;)

2010-01-24 @ 23:55:01
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0