Lite komiskt =D

Pappa undrade om vi skulle övningsköra och jag ville inte för det var halt och ifall något hände så skulle jag inte få åka till Norge i helgen. Men vi skulle köra eftersom jag inte har kört på länge och det är bra att träna när det är halt. Så pappa backade ut bilen till vägen för jag inte kan. Våran garageutfart är väldigt hal och är en nedförsbacke. Precis när jag ska gå ut på vägen så försvinner mina ben under mig och jag far i backen med en väldigt smäll. Landar på höften och axeln. Pappa far ut ur bilen och tror att något har hänt med ryggen eftersom jag inte reser mig upp och inte säger något. Tillslut får jag fram att det är höften jag har ont i. Men ryggen gör inge ont. Så nu gör höften ont och den har svullnat upp.

Det måste ha varit ett bra täcken på att jag inte ska köra bil när det är halt ute eftersom jag inte ens kan gå, haha.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh! Hoppas att din höft snart blir bättre! Har man redan ont någonstans ska man självklart slå sig där också. Stackare!



sv: Okej, okej. Vad bra att du fick operera dig, för då mår du väl mycket bättre nu? Kanske är en dum fråga, men har man ont när man har skolios?

Är det något man föds med? Förlåt, jag är så nyfiken av mig så du får säga till om jag frågar för mycket.

Roligt i alla fall att du har fått börja spela handboll igen! =)



Okej, vad bra! Ska gå in och läsa där, för jag är som sagt nyfiken och tycker det är intressant att läsa och lära mig mer om sånt!

2010-01-13 @ 19:39:13
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

vad bra blogg du har! :D

2010-01-13 @ 20:00:20
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0