Träningsvärk :/

Har så j*vla träningsvärk i hela kroppen. Efter att bara tränat
sjukgymnastik i två veckor och sen gå in och träna handboll
två dagar i rad så känns det. Hela nacken, armarna, låren och
vaderna. Men det är helt klart värt det! Bara jag får spela handboll
så är jag glad, haha. Men nu sitter jag i soffan och tittar på skidor
med mor, har hunnit med att titta på både jönssonligan och sunes
sommar. Enligt mig är det för kallt för att gå ut och ska man någon
stans måste man gå ut, därför stannar jag inne ;)



Nu ska jag elda lite och sen blir de å äta :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

okej, men hur funkar det med operation då? är inte det jobbigt?

Som man ser på bild två där det står nu, så är min rygg nu typ :)

2010-01-06 @ 16:23:53
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0