Usch!!!

Va hos sjukgymnasten igår efter skolan. Trodde och hoppades på positiva besked och att jag skulle få spela match men icke sa nicke. Hon tyckte inte att jag skulle ut på handbolls planen och spela. Så får vänta ett tag till
:( Ska dit på styrketest den 15/2, tills dess ska jag träna som f*n och visa att jag är redo för match!!! Men det är väl bästa att träna upp sig så jag slipper nya skador men vill så gärna spela! De kan inte hända något med ryggen men jag kan dra på mig nya skador eftersom jag inte har grundmusklerna och stabilisitet i bål och axel.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej jag är snart 15 är och för 2 månader sedan fick jag reda på att jag ska göra den här operationen som du gjort i år eller om det blir nästa år. Har varit ledsen över det. Är glad över att du har skrivit om det dag för dag och att det blivit så bra nu:) jag tycker att det är Läskigt att jag måste göra det men jag vill också. Vill gärna ha tips av dig. Ibland gråter jag när jag tänker på det är fortfarande lite rädd. Kram Elin

2010-07-24 @ 04:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0