Bara för att :)

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Espeviks camping helt klart! Precis vid havet o långt från storstaden men andå nära Göteborg! Annars så är det stranden med vännerna :)

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Är på Liseberg med mina kompisar! Sol, värme o skoj :D

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Fläskfilé ;)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jobba tre veckor, PARTILLE o Liseberg med Erika, kanske o-ringen o umgås hur mycket som helst med mina vänner!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Gul o turkos

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Klaga på vädret, regn på midsommar, husvagnssemester....

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Husvagnsemestrar på Öland! :D Där lärde jag mig att cykla utan stödhjul, hihi

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet helt klart!

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Kulglass, en våffla med choklad o vanilj :)

10. Vart går din drömsemester?
- Min drömsemester går till USA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0