Min helg än så länge =)

I torsdags tog jag och annie en liten cykeltur till alkvettern och sen hem till denise =) Vi cyklade ungefär 3,5 mil denna dag. Men kul hade vi :D hihi



Igår fredag var det först löpträning på nobelstadion. Hem och duscha sen tog jag och emma bussen till örebro och gick på stan och sen gick vi till USÖ och jag blev röntgad. Hoppas att allt är bra! Sen gick vi lite mer på stan. Sen skulle vi ta bussen hem 16.45 och 16.40 kommer vi på de och börjar gå mot bussen när vi kommer till trafikljuset så ser vi bussen åka förbi oss och vi springer till hållplatsen och hinner precis. Vi hann med :D
Hem och åt lite sen vidare till Kristinehamn med pappa och titta på Joe Labero. Blev inte så imponerad efter att ha tittat på "trollkarlens hemligheter". Men de va kul =)

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att titta på Vänner och En ängels tålamod. Vid 4 börjar SM-finalerna i handboll och sen lir det stugan med mor och far =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0