2010-09-07

Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana
För det blir så ibland, jag vet
det tar tid och jag tror, jag vet



Skolan rullar på och allt funkar bra.
Prov och inlämningar rullar in.
Kanske dax att börja plugga ??
Imorgon är det skolfoto och matteprov.

Handbollen rullar också på.
Serieprämier med flicklaget på måndag!
Riktigt kul ska de bli =D

en liten kul sak bara...
Hade en fotbollsspelare klarat 2 minuter av en handbollsmatch?

Nej för minsta lilla knuff, vindpust eller slag får dem att falla som döende svanar ;)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan
och titta på Idol o äta glass!

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag är en fotboll spelare och jag klara av handbollen galant. eller? :P

2010-10-05 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0