2012-12-27

Tänkte man måste ju nästan göra en sån här i år med.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor bland annat flyttade hemifrån och till ny stad.

Har du några nyårslöften?
Ne, håller dem aldrig ändå. Men det skulle väl vara att träna lite mer och äta nyttigare.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja två faktiskt, men man kanske säger före detta vänner när man inte pratat med varandra på över 1-2 år.

Vilka länder besökte du?
Cypern, Turkiet och England.

Vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
25 maj-1 juni, 5 & 8 juni, 14-17 juni, 8-15 aug, 3 sept


Vad var din största framgång 2012?
Tog studenten, flyttade till Sthlm och fick jobb på PwC.

Största misstaget?
Ingen aning.

Bästa köpet?
Kan inte komma på något som jag är extra nöjd med.

Vad spenderade du mest pengar på?
Fika, alkohol och heminredning skulle jag tro.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massvis – vänner, familj, jobb osv 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Flytta på dig

Dansa pausa

Sex on the beach

Call me maybe


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
Träna och plugga som alla andra år 

Blev du kär i år?
Nej var redan kär <3

Favoritprogram på TV?
Vänner i mitt hjärta haha 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Låg på stranden o solade, drack alkohol och var ute på grabbarna grus med hela klassen. Var på studentresa till Agia napa.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
I fall alla mina underbaringar hemma i skogarna flyttade upp till mig i Sthlm och om jag fick ett första handskontrakt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Otroligt blandad

Vem saknade du?
Många, olika beroende på vart man var.


Den bästa nya personen du träffade?
Gör om till ”de bästa nya personerna du träffade” , då blir det alla fina människor på PwC Torsgatan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0