2012-05-20

Hade flickorna hemma hos mig igår för att fira att jag snart fyller år. Bjöd på lite att äta, det blev kyckling med bacon och vitlök med pasta och cheescake till efterrätt. Mycket mysigt kväll var det med många skratt. Fick även lite mer fina presenter. Fick en klänning, ljuslykta, en stor kruka fylld med godis och en av de skålar som jag samlar på.
.
Idag tog jag bussen in till Örebro för att träffa Therese en sväng innan våra pojkar kom hem från skogen. Nu sitter jag oh väntar på att Micke ska duscha klart och vad som händer sen märks då.
.
Prickar även av lite från listan av skolan
De som nu är kvar i skolan är:
- Redovisning i matten
- Naturkunskapsuppsats + redovisning
- Hyllningstal
- Guidade turer på ekonomin
- Nationella prov i matte D
- Ordtest i svenska (ca 120 ord)
- Redovisning i psykologi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0