20/1

Vaknade av att klockan ringde jättehögt och den höll på att skrämmalivet ur mig.
Gick upp och åt gröt med äppelmos, sen blev det att klä på sig och gå till skolan.

Dagen började med idrott och basket, det va kul å gick bra :)
Sen blev det arbetspass och efter de va det hemkundskap. gick väldigt bra och blev
riktigt gott :) Orkar inte skriva mer  om skolan men det gick bra.

Kom hem och pratade med far en stund sen åkte vi och lämnade lite saker åt Lina och
sedan ner till farmor och farfar. Satt där ett tag sen blev det hem och laga mat, ått och sedan
tittade jag på tv.


                                                                   



Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt <3


Kommentarer
Postat av: jessica

sööt du är ! =)<3

2009-01-21 @ 16:31:17
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0