Länge sen de var så kul att springa!

Igår när det var tävling så stämde allt
till och med min andning =)
Har inte orienterat på så länge
så det kändes skönt att allt gick bra.
Gick ut som 6a o växlade som 1a.
Christer höll undan o växlade oxå som 1a.
Men pappa lyckades inte hålla undan helt
så det blev en andra plats tillslut.
Men det var verkligen så kul!

Idag har det varit jobb 9-13,
allt flyter på bra o jag trivs.
Sen åkte jag direkt till Degerfors
och mötte upp min syster
så gick vi o färagde ögonfransarna.
Mycket bra blev det!
Ikväll ska jag ner till nästet med några.
En kompis kompis ska spela
så vi ska dit o lyssna =)

Men först ut i solen en sväng =D

puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0