2011-09-18

Bara för jag inte kan sova

OM JUST DIG;
FULLSTÄNDIGT NAMN
; Anna Sofie Karlsson
FÖDD; 27 maj 1993
BOR: Karlskoga
SMEKNAMN; Soffan, Fi, Karlsson, Lillkarlsson......
INTRESSEN; Vänner, handboll, shoppa ...

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD;
SAKNAT NÅGON
; ja
ÅNGRAT NÅGOT; ja tyvärr
LJUGIT; nån vit löng kanske
SVIKIT NÅGON; kanske lite :/
KÄNNT DIG SÄMST; njaa
GRÅTIT; jaa...
SKRATTAT; klart! :D 
VARIT SJUK; nope
VARIT UTOMLANDS; nepp
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN; Jopp

KÄNSLOR;
GRÅTER DU OFTA
; har väldigt lätt för att gråta
SKRATTAR DU OFTA; Självklart
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU; lite småirriterad fast ändå rätt glad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN; helt okej, men min rygg dödar mig
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD; Nej!
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR; ja, vem har inte?


KÄRLEK
;
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD;
både ja och nej

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD;
nja
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN; ibland
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID; ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU; lite kanske
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD; 0
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD; bra fråga
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN; ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN; ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU; snälla med mycket humor
SKA EN KILLE VARA SÖT ELR HET; haha båda
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELR KORT; Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELR BRUNETT; hmm.. brunett
FÅR DU MÅNGA KILLAR: ibland ibland inte

UTSEENDET PÅ DIG;

BRUNETT ELR BLONDIN
; röd
ÖGON FÄRG; blå tror jag
LÅNGT ELR KORT HÅR; kort
SNYGG ELR FUL; haha snygg, låter som jag tycker väldigt bra om mig själv :P
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; ja om jag fick byta rygg med någon så
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER OSV; ja det händer
ELR TVÄRTOM; Nej
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL; ja de har hänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0