snart så :)

Imorgon är det 6 månader sen jag blev opererad :D Då har
ryggen läkt klart och man får börja träna. Men jag har ju hållt
på och tränat i 3 månader men "hårt" i 1 månad. Vill ju börja
spela handboll nu!!! Hoppas på att spela efter jul :)
Igår gick jag hem från skolan för jag inte mådde bra och imorse
mådde jag bra igen så jag åkte till gymmet med skolan och
tränade. Tränade ben och axlar, ungefär 120 upprepningar på
varje maskin (7 maskiner).
När jag kom hem började jag få ont i käken och huvudet, men jag
åkte ner till skolan och gjorde matteprovet. Det kändes väldigt
bra men får se hur det gick nästa vecka hoppas jag. Men sen
kom min syster och hämtade mig. Sen har jag legat här i soffan
hela dagen.
Jaja imorgon blir det nog skola igen, vi har ju prov och vill inte
ligga efter.

Nu ska jag titta klart på stockholm arlanda och plugga lite.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0