5/2

HejHej :)

Idag var det skola, började med att ha nationelt prov i svenska klockan nio. Vi skrev uppsats,
gick sådär men är rätt nöjd. Sen hade vi en och en halv timma lunch och sen idrott.
Vi visade upp våran egna bollsport idag, "Tomas stora blå boll" ;) Fick VG så vi va nöjda. 

Efter det gick jag och Kajsa och "jobbade" i hörnet. Slutade vid tre, gick hem och satt mig vid datorn en
stund, sen åt jag och nu har Lina, Kiina och jag beställt bussbiljetter hem från Stholm på lördag.
Vi ska och shoppa :D Ska bli väldigt kul, hoppas jag hinnar några par jeans.

Nu ska jag gå ner och äta igen och sen lägga mig i soffa och lata mig :)


                                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0