Fredag :)

Hallo :D
Sitter här vid datorn har inte så mycket mer att göra. Tror jag är på väg att bli
sjuk. Inte bra. inom de två närmasta veckorna är det tre träningar och fyra
matcher. Får verkligen inte bli sjuk nu. men men inte så mycket att göra åt
saken.
Mamma och pappa håller på att göra om hallen och jag sitter här. Ska nog gå
ner och hjälpa dem att måla om en hylla och sen ska jag laga mat. Det blir
kycklinggryta och ris :) Helst vill jag också göra en efterrätt men får inte baka
för mamma :(. hihi

sommar!!!


Igår så gjorde jag itne så mycket, blev mest bara att vara hemma. Eller Lina och
jag var till vetrinären med Pelle. Så duktig var han. Inte ett ljud sa han på hela
tiden (a)
Och imorgon blir det att jobba mellan 11-15.30.

Hejdå och hade bra :)<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fin klänning :)

2009-03-01 @ 21:14:35
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0